Poll om eigenschappen paardenrennen te bepalen [stemmen gesloten]

Friday, May 22 om 17:32

๐Ÿ“ฃ Attentie: Lees graag eerst ons eerdere nieuwsbericht, omdat we verwijzen naar informatie welke daar al is vermeld.


We weten dat tijd een rol speelt voor de fokkers van paardenrennen sinds ons laatste artikel. Je stalcapaciteit is gelimiteerd en je wilt graag weten op welke eigenschappen je je kudde moet selecteren. We hebben twee besluiten genomen: De berekening van paardenrennen zal worden aangepast zodat alle eigenschappen relevant zijn voor alle levels, en zodat deze zoveel mogelijk op een realistische manier meetellen binnen de berekening. De discipline paardenrennen wordt niet gesplitst in twee aparte disciplines. Het eerste besluit is gemaakt doordat het grootste gedeelte van onze community het erover eens was dat alle eigenschappen van de discipline een rol moet spelen in de berekening. Het tweede besluit kwam voort uit programmeer overwegingen. We hebben op dit moment niet de mogelijkheid om de discipline van een paard te veranderen, en ook niet om zijn huidige training te behouden. De verschillende hoeveelheden oefeningen en levels per discipline maken het nog ingewikkelder. Het zou te lang duren om dat te bouwen, en jullie willen natuurlijk nu een oplossing, terecht.

Gezien we de 4 (of 5) eigenschappen binnen de berekening van alle levels binnen paardenrennen gaan gebruiken, zullen de scores zeker veranderen, onafhankelijk van welke optie wint. Een paard dat nu hoog scoort, doet dat misschien niet meer in de toekomst, terwijl andere paarden misschien verbeteren, en weer anderen blijven wellicht redelijk gelijk in hun prestaties.

Paardenrennen zal vanaf nu beรฏnvloed worden door snelheid, versnellen, uithoudingsvermogen en X. X is waar onze poll om de hoek komt kijken. Wij konden niet beslissen of sprint, kracht, of beide eigenschappen onderdeel moeten worden van de berekening. Er valt namelijk voor alledrie de opties wat te zeggen. Velen van jullie willen graag zo spoedig mogelijk antwoord, maar wij voelden ons niet op ons gemak om hier zonder jullie een beslissing over te nemen. Het idee van een poll was voorgesteld door de community en dit lijkt ons inderdaad de eerlijkste oplossing.


De opties

Onderstaand lezen jullie de argumenten die de afgelopen dagen het meest voorbij kwamen.

Weet dat wij de weging van de eigenschappen binnen de discipline overwegen, onafhankelijk van de meest populaire optie. Bijvoorbeeld, als kracht wordt toegevoegd, dan kan deze eigenschap relatief minder meewegen in de score dan de rest. Of als sprint zou worden gekozen, zou deze misschien minder meewegen dan uithoudingsvermogen.


Kracht

Vertrouwen: Kracht stond in het wiki artikel genoteerd als relevante eigenschap. Misschien heb je jaren van tijd en geld, zowel in-game als in het echt, gebruikt om dit in het ras te verbeteren. Je hebt vertrouwen gestopt in onze spelmechanieken en dat willen we eren. Dit is voor ons een sterk argument voor kracht. Hoewel er ook een grote keerzijde zit aan het kiezen van kracht. Als wij kracht toevoegen, dan voegen we een gehele nieuwe eigenschap toe aan de code die voorheen niet relevant was bij paardenrennen, wat een grote verandering kan opleveren.

Eerlijkheid: Kracht is al een relevante eigenschap in vijf van onze zeven disciplines. Als je dit aan paardenrennen zou toevoegen, zou reining de enige sport zijn waar kracht niet wordt gebruikt. Dit zou de paarden die van nature veel kracht hebben een groot voordeel geven in bijna elke competitie. Sommigen vinden het idee van zulke veelzijdige paarden een leuk idee, terwijl anderen dit juist oneerlijk vinden en graag meer specialisatie zien.

Realisme:
Hoewel kracht misschien niet direct iets is waar de meeste mensen aan denken als ze renpaarden zien, kan worden gesteld dat een renpaard een sterk en duurzaam lichaam nodig heeft. Daarmee kan hij de enorme krachten die aan het werk zijn tijdens zoโ€™n race weerstaan. Dus misschien is het niet geheel onrealistisch om kracht toe te voegen.


Sprint

Hoewel dit misschien niet voor iedereen geldt, hebben verschillende fokkers voor paardenrennen ons verteld dat zij weinig verschil zagen als zij nu sprint over kracht zouden kiezen qua fokken. Het omschakelen van kracht naar sprint had minimale effecten op hun programmaโ€™s en soms zou het zelfs verbeteren. Op basis daarvan gaven de meeste fokkers de voorkeur aan om sprint als relevante eigenschap te kiezen. Gezien sprint al in de eerste twee routines van paardenrennen zit zouden we op deze manier dichter bij de originele spelmechanieken blijven.

Eerlijkheid: Het kiezen van sprint boven kracht zorgt voor een grotere diversiteit tussen rassen en de disciplines. Als je je bedenkt dat kracht al in vijf andere disciplines wordt gebruikt, kan het zijn dat er te veel overlap is en het rassen met een natuurlijke aanleg voor kracht een groot voordeel oplevert. Waarbij sprint maar in รฉรฉn andere discipline (springen) wordt gebruikt op dit moment.

Realisme: Veel spelers gaven aan dat zij โ€œsprintโ€ een veel logischere keuze vinden om van invloed te zijn bij paardenrennen, ten opzichte van kracht. Deze gedachtegang is ook die die wij hadden ten tijde van het maken van de berekening voor de competitie. Ook tijdens het creรซren van de foundation paarden is er rekening gehouden met sprint voor de โ€œracende paardenrassenโ€ waar dit bij past. Realisme is, binnen bepaalde grenzen, iets waar we naar streven binnen Horse Reality en iets wat velen van jullie graag willen zien.


Kracht & Sprint

Beiden โ€œsprint-voorstandersโ€ en โ€œkracht-voorstandersโ€ op het COM-forum stonden open om beide eigenschappen toe te voegen aan de berekening. In eerste instantie dachten wij eraan om voor deze optie te kiezen als team, maar er was รฉรฉn ding wat ons tegenhield. Het hebben van vijf eigenschappen in een competitie berekening kan lastig zijn. We hebben tenslotte maar tien GP eigenschappen en willen ook nog nieuwe disciplines kunnen toevoegen in de toekomst. Sommige disciplines hebben al vijf eigenschappen (springen, eventing en mennen), maar hoe meer disciplines we zouden toevoegen, hoe meer overlap we creรซren. Dit kan ertoe leiden dat sommige rassen over een tijdje erg sterk staan in bijna alle disciplines, wat voor een saai spel kan zorgen op de lange termijn.


Tijd om te stemmen!

Verspreid deze poll alsjeblieft tussen de medespelers, zodat zoveel mogelijk Horse Reality spelers een kans hebben om deel te nemen! Deze poll is voor alle spelers, of je nu wel of niet fokt voor paardenrennen, en of je nu lang speelt of juist een nieuwe speler bent. Je kunt maar รฉรฉn keer stemmen, en je kunt je stem niet wijzigen. Je hebt tot aanstaande zondag 24 mei - 23:59 de tijd om te stemmen Nadat de poll is gesloten zullen we eventuele stemfraude onderzoeken. Op maandag 25 mei delen we het resultaat van de poll en maken we de aankomende updates bekend in een nieuwsbericht.

Laatste opmerking: Wanneer je het woord verspreid deel dan graag de link naar dit nieuwsbericht en niet de directe link naar de poll. Zo heeft iedereen de juiste informatie tot zijn beschikking voor zij hun stem uitbrengen.


๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Š

! KLIK HIER VOOR DE POLL !

๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Šโš ๏ธ๐Ÿ‡๐Ÿฟ๐Ÿ“Š


Bedankt voor jullie participatie deze afgelopen dagen. Jullie feedback wordt erg gewaardeerd. Weet dat wij alle kritiek en ideeรซn meenemen in onze discussies, dus schroom niet te reageren! Jullie zijn een fantastische community.

Reacties

Log in om de reacties te bekijken